wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Zwrot lub wymiana

Nasze nowości

Dodatkowe opcje przeglądania

Zwrot lub wymiana

Odstąpienie od umowy zwrot lub wymiana

Każdy Klient który dokonał zakupu na odległość ma prawo zakupiony towar zwrócić lub wymienić na inny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku zwrotu towaru prosimy o przesłanie go na nasz adres wraz z wypełnionym 
formularzem
zwrotu lub formularzem  wymiany , niezbędne jest również dołączenie paragonu lub faktury. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki.

    FORMULARZ ZWROTU DO POBRANIA                             FORMULARZ WYMIANY DO POBRANIA

Gwarancja zwrotu lub wymiany obejmuje tylko towar pełnowartościowy, nie używany, czysty, "bez zapachu" (np. kremu, perfum), posiadający metki, wszywki i inne elementy wyposażenia stanowiące komplet, które posiadał artykuł w momencie sprzedaży. Towar musi zostać zwrócony  razem z opakowaniem.

W przypadku zwrotu lub wymiany  towary  należy odesłać na adres:

Sklep efemina         
ul. Grunwaldzka 169A/5
33-300 Nowy Sącz


Klient wysyła towar za pośrednictwem wyłącznie Poczty Polskiej, koszty wysyłki są zwracane klientowi po zakończeniu procesu zwrotu.

Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Wymiana towaru dokonywana jest w terminie do 7 dni po otrzymaniu przez nas towaru pod warunkiem, że w naszej ofercie znajduje się produkt, który klient wybrał na wymianę
Po otrzymaniu zwrotu towaru w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwracamy Państwu pieniądze za zwrócony towar oraz koszty przesyłki na podane konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu towaru.

Po otrzymaniu zwrotu towaru w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwracamy Państwu pieniądze na podane konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu towaru.

Towaru , którego zwrot lub reklamacja nie zostanie uznana , nie spełnia warunków określonych w regulaminie (odesłana po wymaganym terminie, nie zawierająca rachunku bądź, bez metek lub pudełka, zabrudzona), Sprzedawca poinformuje o tym Klienta , odesłanie towaru nastąpi na koszt Klienta, Klient będzie zobowiązany wnieść opłatę za koszt odesłani towaru przed jego wysyłką.
W przypadku wymiany lub zwrotu towaru wynikającego z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep koszty przesyłki pokrywa sprzedawca. W przypadku wymiany towarów koszty przesyłki ponosi kupujący.

 


Przejdź do strony głównej

Nowości w naszej ofercie

Polecamy produkty

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl